Crowdfunding Het Vissershuisje van Aafje van de Bibber

jun 27, 2024

MZA heeft in samenwerking met de RegioBank een crowdfunding opgezet voor Het Vissershuisje van Aafje van de Bibber. Het doel was om €2500,- op te halen voor het herstellen van de keuken.

De crowdfunding heeft maar liefst €3050,- opgebracht. Daarvan kan niet alleen de keuken, maar ook andere delen van het huisje aangepakt worden. Samen zorgen we ervoor dat het authentieke karakter van dit bijzondere huisje bewaard blijft.

Wilt u helpen met behoud van dit speciale huisje? Donaties zijn nog altijd heel erg welkom. U mag uw donatie over maken op onderstaande rekening of neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Stichting Huisje Aafie van de Bibber
NL56 RABO0 36 43 137 81

Stem op het Volendams Museum met Rabo Clubsupport
04 sep, 2024
Help ons de rijke geschiedenis van ons museum te bewaren. Stem op het Volendams Museum in de Rabo App voor de Rabo Clubsupport actie.
ESPN doc FC Palingsound
28 aug, 2024
Lees hier het nieuwsbericht over de ESPN doc FC Palingsound.
Tijdens de Volendammer kermis is het Volendams museum gesloten. Veel plezier!
27 aug, 2024
Tijdens de Volendammer kermis is het Volendams museum gesloten. Veel plezier!